Medicare, Graduate Medical Education i nowe wytyczne dotyczące polityki ad 5

W 2008 r. Na 2654 stanowisk oferowanych w medycynie rodzinnej, 2404 (90,6%) zostało obsadzonych, ale tylko 1172 (44,2%) zostało wypełnione przez absolwentów szkół amerykańskich. Łączna liczba meczów w medycynie rodzinnej w 2008 roku stanowiła niewielki wzrost z 2313 meczów w 2007 roku. Ogólnie, najnowsze wyniki, które zostały wydane 30 marca przez National Resident Matching Program, ponownie podkreśliły rosnącą popularność specjalności, które są lepiej kontrolowane lifestyle.18-21 Te specjalności umożliwiają lekarzom planowanie bardziej regularnych godzin pracy iw większości przypadków przynoszą dochody znacznie przewyższające dochody lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej. Specjalności, które zazwyczaj należą do tej kategorii to anestezjologia, dermatologia, medycyna ratunkowa, neurologia, okulistyka, otolaryngologia, patologia, chirurgia plastyczna, psychiatria i radiologia. W swoim oświadczeniu z 2006 roku w sprawie siły roboczej lekarzy, AAMC podkreślił, że indywidualni studenci medycyny i lekarze powinni mieć swobodę samodzielnego określenia, który obszar medycyny chcą realizować, a programy GME i szpitale kliniczne powinny mieć swobodę oferowania szkoleń w specjalnościach, które pragną oferować w przypadku akredytacji ACGME. 16 W przeciwieństwie do tego, raport z 2008 roku wydany przez Stowarzyszenie Akademickich Centrów Zdrowia, który ma 100 instytucji członkowskich, które składają się ze szkoły medycznej i jednej lub więcej szkół prowadzących szkolenia w zawodzie medycznym, wezwał do zamiany zmian, które pozwoliłyby na szersze rozważania społeczne. W raporcie stwierdzono, że tradycyjne podejścia do podejmowania decyzji nie są już opłacalne i zalecono utworzenie zintegrowanej, kompleksowej polityki krajowej dotyczącej pracowników służby zdrowia, która uznaje i rekompensuje nieodłączne słabości i słabe punkty obecnego zdecentralizowanego i rozproszonego podejmowania decyzji przez wielu uczestników 22.
Zmiany w polityce dotyczącej zdrowia pracowników w zakresie ochrony zdrowia
Piętnaście lat temu administracja Clintona, poszczególni członkowie Kongresu oraz Komisja ds. Przeglądu Płatniczych Lekarzy przedstawili propozycje, w których wezwano do federalnej regulacji mieszanej populacji generalistów i specjalistów, wspieranych przez Medicare. Systemy te nigdy nie wzbudziły większego poparcia i straciły przychylność, gdy Republikanie przejęli kontrolę nad rządem podczas i po zakończeniu administracji Clintona. Administracja Busha była szczególnie przeciwna regulacji składu siły roboczej lekarza. Uważa, że rynek zrównoważy wszelkie zniekształcenia liczby i rodzajów lekarzy, i proponuje, aby raz na jakiś czas wyzerować praktycznie wszystkie programy w zawodach związanych ze zdrowiem, które zostały dopuszczone na mocy tytułu VII ustawy o publicznej służbie zdrowia. . Administracja również udaremniła lub opóźniła wydanie badań nad pracownikami służby zdrowia, które zasugerowały działania rządu; większość tych badań została przygotowana przez Radę ds. Edukacji Medycznej Absolwenta (COGME) i wyprodukowana na podstawie umowy z innymi urzędami administracji ds. zasobów i usług medycznych. Kiedy agencje, które doradzają Kongresowi (np. Biuro Budżetowe Kongresu, Biuro Odpowiedzialności Rządowej i MedPAC) zalecają poważne zmiany w polityce siły roboczej lub wydały raporty, które proponują to zrobić, 23-25 prawodawców zdecydowało się zatwierdzić jedynie zmiany o charakterze przyrostowym i pozostawił wiele problemów bez opieki.
W ostatnich miesiącach pojawiło się jednak nieco większe zainteresowanie kwestiami związanymi z zatrudnieniem lekarzy ze względu na malejącą liczbę studentów, którzy kontynuują karierę w podstawowej opiece zdrowotnej
[patrz też: dihydrokwercetyna, terapia behawioralna wrocław, poradnia okulistyczna dla dzieci ]