Medicare, Graduate Medical Education i nowe wytyczne dotyczące polityki ad 6

Kilka zainteresowanych grup wyraziło również obawy, że ogólny niedobór lekarzy pojawia się lub już istnieje w niektórych lokalizacjach, a zatem szkoły medyczne powinny poszerzać swoje możliwości w zakresie kształcenia studentów3. Do tej pory wydarzenia te wywołały tylko kilka zmarszczek w Kongresie, oraz nie zaczynają dopasowywać się do tragicznych prognoz grup takich jak American College of Physicians, które twierdziły, że podstawowa opieka, kręgosłup systemu opieki zdrowotnej w kraju, jest poważnie zagrożona upadkiem. 26-31 Najbardziej aktywne, rządowe dyskusje polityczne na temat kwestii siły roboczej lekarzy pojawiły się w COGME i MedPAC, które mają większy wpływ na obie grupy doradcze. W raporcie z czerwca 2008 r. MedPAC wyraził pogląd, że dostęp beneficjentów do wysokiej jakości podstawowej opieki zdrowotnej jest niezbędny dla dobrze funkcjonującego systemu opieki zdrowotnej , ale zauważył, że ponieważ te usługi są niedowartościowane, są zagrożone byciem mniej niż populacja Medicare. 2 Komisarze zasygnalizowali swoje zainteresowanie związaniem przyszłego wsparcia federalnego GME ze szkoleniami w poszczególnych specjalnościach, gdy zasugerowali w swoim ostatnim raporcie, że
decydenci mogliby rozważyć sposoby wykorzystania niektórych z tych dotacji [Medicare] GME i [pośredniej edukacji medycznej] w celu promowania szkoleń w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej. Na przykład, część może być ukierunkowana specjalnie w celu wspierania pozycji rezydencji medycznych w podstawowej opiece zdrowotnej. Podobnie, przydzielanie udziałów lekarzom i asystentom lekarza – integralnym partnerom w radzeniu sobie z przewlekłymi chorobami pacjentów – może być przydatne w promowaniu usług podstawowej opieki zdrowotnej.
Komisarze krytycznie ocenili rosnący nacisk na opiekę specjalistyczną, twierdząc, że obszary o bardziej wyspecjalizowanych wzorcach wiążą się z wyższymi wydatkami, ale nie z lepszym dostępem do opieki, wyższą jakością, lepszymi wynikami lub większą satysfakcją pacjenta . wnioski, Komisja w dużej mierze polegała na ustaleniach naukowców z Dartmouth Medical School, 32-34, którzy przeprowadzili badania, które wpłynęły również na budżetowe biuro Kongresu.35
Zalecenia MedPAC promujące opiekę podstawową
Na podstawie tych opinii MedPAC sformułował dwa zalecenia dla Kongresu w swoim nowym raporcie. Po pierwsze, ustawodawcy powinni dokonać korekty w górę opłat Medicare za usługi podstawowej opieki zdrowotnej, takie jak wizyty biurowe i domowe, które są rozliczane zgodnie z harmonogramem opłat dla lekarzy. Dostosowanie zwiększyłoby również płatności za usługi, gdy są one dostarczane przez lekarzy, pielęgniarki z zaawansowanej praktyki i asystentów lekarza, którzy koncentrowali swoje praktyki na podstawowej opiece zdrowotnej. Po drugie, Kongres powinien zainicjować projekt pilotażowy mający na celu określenie wartości, jaką dom medyczny mógłby zapewnić beneficjentom Medicare. Powinien również zapewnić programowi możliwość kształtowania zachęt do płatności za podstawowe działania związane z opieką, takie jak koordynacja opieki, która jest bardzo potrzebna wielu pacjentom36 i wymagana przez stowarzyszenia zawodowe 37.
Rysunek 1. Rysunek 1. Mediana wynagrodzenia według specjalności medycznej, 2006 r. Dane pochodzą ze stowarzyszenia zarządzania grupami medycznymi38
Dla celów tego artykułu najważniejsze z tych zaleceń dostosowałoby górę opłat za usługi opieki podstawowej dla usług podstawowej opieki zdrowotnej, ponieważ efekt tej korekty byłby bardziej bezpośredni
[podobne: wzorcowanie mierników, leczenie chrapania warszawa, anatomia palpacyjna ]