Medicare, Graduate Medical Education i nowe wytyczne dotyczące polityki cd

Eliminacja tej korekty przyniosłaby firmie Medicare oszczędności szacowane na 8,85 mld USD w ciągu 5 lat. W kolejnej próbie zmniejszenia federalnego wsparcia dla GME, administracja zaproponowała również w 2007 r. Rozporządzenie, które zakazywałoby państwowym programom Medicaid stosowania jakichkolwiek federalnych pasujących dolarów do finansowania zaawansowanych szkoleń medycznych w szpitalach w ich stanach. Ogólnie rzecz biorąc, rząd federalny płaci około 57% kosztów Medicaid, szacowany 204 miliardów dolarów w roku finansowym 2008. W 2005 roku (najnowsze dostępne oszacowanie), Medicaid zapewnił wsparcie w wysokości 3,2 miliarda USD na programy GME w swoich odpowiednich stanach. budżet administracyjny na rok 2009 wywołał niepokój w akademickim środowisku medycznym; jednak najprawdopodobniej Kongres zaakceptuje bardzo niewiele z proponowanych redukcji wydatków.
Założenia i początki amerykańskiej polityki siły roboczej
Po wsparciu GME poprzez politykę płatności otwartych Medicare przez ponad 30 lat, Kongres, w ustawie o zrównoważonym budżecie z 1997 r., Umieścił limit na liczbę miejsc pobytu, które program będzie obsługiwał .1,2,13 Ustawa przewiduje, że Medicare będzie nie płacił swojej części dopuszczalnych kosztów GME rezydentom w medycynie alopatycznej i osteopatycznej poza kosztami liczby mieszkańców, którzy kształcili się w danym szpitalu pedagogicznym na dzień 31 grudnia 1996 r. W tym czasie nie było sprzeciwu .14 Rzeczywiście – odzwierciedlając ataki i początki amerykańskiej polityki dotyczącej siły roboczej lekarzy – przepis został faktycznie wsparty przez sześć głównych organizacji medycznych. Organizacje te wydały w 1996 r. Oświadczenie konsensusu, które twierdziło, że Stany Zjednoczone znajdowały się na krawędzi poważnej nadwyżki lekarzy. W konsekwencji, powiedzieli, liczba początkowych pozycji GME powinna być ściślej powiązana z liczbą absolwentów amerykańskich szkół medycznych, a to dostosowanie powinno zostać osiągnięte przede wszystkim przez ograniczenie federalnego finansowania pozycji GME. 15
W 2006 r. Stowarzyszenie Amerykańskich Kolegów Medycznych (AAMC), jedna z sześciu organizacji, zmieniło swoje stanowisko i zaleciło przyjęcie 30% większej liczby studentów w szkołach medycyny alopatycznej niż 16 488 w 2002 r. Lub dodatkowych 4946 studentów, o 2015.16 Ponadto wezwano do zniesienia pułapu na stanowiskach GME wspieranych przez Medicare oraz do zwiększenia miejsc rezydencji na poziomie podstawowym. Stowarzyszenie stwierdziło, że odwrócenie jego polityki wynika z niepowodzenia realizacji ściśle zorganizowanych planów opieki zarządzanej jako głównego modelu dostarczania w Stanach Zjednoczonych. Gdyby doszło do takiego rozwoju, powiedział AAMC, drastycznie zmieniłby to, w jaki sposób opieka zdrowotna jest zorganizowana i dostarczona . Amerykańskie Stowarzyszenie Medyczne również odnotowuje, że sprzyja zwiększeniu zdolności amerykańskich szkół medycznych do edukowania. lekarze.
Wysiłki zmierzające do zniesienia czapki Medicare GME
W Izbie i Senacie wprowadzono przepisy mające na celu zmianę polityki dotyczącej limitów, ale zakres tej polityki jest ograniczony, a formuła tworzenia nowych miejsc zamieszkania jest złożona. Środek wspierałby nowe pozycje szkoleniowe tylko w 24 stanach, w których stosunek lekarzy-rezydentów do populacji jest poniżej mediany krajowej
[podobne: agencja statystów, ortopeda Wrocław, żuraw warsztatowy ]