Medicare, Graduate Medical Education i nowe wytyczne dotyczące polityki ad

W 2007 r. Medicare dostarczyło 8,8 mld USD szpitalom szkolnym na wsparcie programów GME i powiązanych działań związanych z opieką nad pacjentem. Prywatni ubezpieczyciele pośrednio wspierają GME poprzez wyższe płatności, które negocjują z szpitalami pedagogicznymi w imieniu pacjentów, których dotyczą. Chociaż w jednym z raportów oszacowano, że ubezpieczyciele prywatni wnieśli 7,2 miliarda dolarów na wsparcie GME w 2006,10, obliczenie takiej liczby jest prawie niemożliwe, ponieważ część tych wyższych cen, która pokrywa koszty zaawansowanych szkoleń, nie jest osobno negocjowana ani konkretnie określana. Bez względu na to, prywatni ubezpieczyciele zdecydowanie sprzeciwiali się polityce publicznej, która wymagałaby zapłaty części wydatków na GME. Zagrożenia dla federalnego wsparcia GME
Spośród federalnych programów i agencji, które wspierają GME (np. Medicare, Medicaid i Departamenty Obrony i Spraw Weteranów), Medicare stało się głównym polem bitwy do debaty nad polityką GME, ponieważ wśród tych źródeł jej wkład jest zdecydowanie największy. Medicare rozpoznaje koszty, jakie szpitale dydaktyczne ponoszą w trakcie szkoleń i innych działań na dwa sposoby. Po pierwsze, zapewnia bezpośrednie płatności za edukację medyczną szpitalom, które obejmują część wypłacanych stypendiów dla rezydentów, wynagrodzenia wydziałów nadzorujących i inne dopuszczalne wydatki na program. Po drugie, zapewnia pośrednie dostosowanie edukacji medycznej, którego celem jest pokrycie dodatkowych kosztów opieki nad pacjentem związanych ze szkoleniem.
4 lutego administracja Busha przedłożyła Kongresowi swój budżet na rok 2009 i zaproponowała redukcję szeregu programów krajowych, w tym Medicare i Medicaid, jednocześnie wzywając do zwiększenia wydatków na obronę i bezpieczeństwo wewnętrzne. Budżet również przedłużyłby obniżki podatków, które wygasną w 2010 r. I które demokraci krytykowali jako przynoszące największe korzyści bogatym ludziom. W przypadku uchwalenia budżet spowolniłby roczną stopę wzrostu Medicare w ciągu 5 lat (od 2009 r. Do 2013 r.) Z 7,2% do 5,0%, zmniejszając wydatki o 182,7 mld euro w tym okresie. Wydatki na opiekę zdrowotną w 2007 r. Wyniosły 432 mld USD.
Wśród cięć, których domaga się administracja, znajduje się taki, który zmniejszyłby się o 60% w ciągu 3 lat płatności dodatkowe, które Medicare przekazuje szpitalom szkolnym na wydatki związane z pośrednią edukacją medyczną; płatności te są oparte na liczbie mieszkańców, z których korzystają te szpitale. W 2008 r. Na każdych 10 mieszkańców na 100 łóżek szpital pedagogiczny otrzymał 5,5% dodatek do stawki płatności Medicare za opiekę szpitalną. Płatności pośrednie z tytułu edukacji medycznej do ośrodków szkoleniowych wyniosły łącznie około 5,8 miliarda dolarów, z których trzy czwarte trafiło do dużych szpitali klinicznych i średnio około 14 milionów dolarów na instytucję. Obniżenie dopłat do pośredniej edukacji medycznej z 5,5% do 2,2% przyniosłoby oszczędności dla Medicare w wysokości 12,9 miliarda dolarów w ciągu 5 lat. Propozycja administracji jest zgodna z analizą przeprowadzoną przez MedPAC, która stwierdziła, że obecna korekta jest ustalana ponad dwa razy, co można uzasadnić empirycznie, kierując ponad 3 miliardy dolarów dodatkowych płatności na szpitale dydaktyczne bez odpowiedzialności za sposób wykorzystania funduszy. 2 Budżet prezydenta zaproponował także wyeliminowanie korekty dla pośredniej edukacji medycznej, jaką otrzymują szpitale nauczające, kiedy leczą pacjentów, którzy są zapisani w Medicare Advantage, program zarządzanej opieki nad programem
[hasła pokrewne: choroba bostońska u dzieci zdjęcia, bostonka jak długo zaraża, gorczyca mielona ]